NVidia 1.0.8774

Jacek 'jackass' Brzozowski metallowiec w gazeta.pl
Sob, 26 Sie 2006, 13:33:07 CEST

Użytkownik Bartosz Swiatek napisał:

>Co ma piernik do wiatraka ? Ten spec jest przeciez TYLKO dla Ac,
>dla Th mamy xorg-driver-video-nvidia.spec i tam ten upgrade jest
>juz dawno.

a tak przy okazji co do xorg-driver-video-nvidia:

%{?with_dist_kernel:BuildRequires: kernel%{_alt_kernel}-module-build >=
3:2.6.7}
czy to powinno tak być? przy budowaniu upomina się o
kernel%{_alt_kernel}-module-build
jak wywaliłem %{_alt_kernel} to mi zbudował.

czy to ja coś źle zrobiłem czy też %{_alt_kernel} jest zbędny?