perl-Test-Builder-Tester i błędy pod czas budowania

Marcin Albecki morales29 w wp.pl
Pon, 28 Sie 2006, 22:39:43 CEST

Męczę się z budowaniem spamassassina i doszedłem do momentu w którym
powinienem zbudować  perl-Test-Builder-Tester.
Być może czegoś nie mam, ale nie buduje się.
To co mi wywala dałem w załączniku, wszystko od momentu, kiedy zaczyna
się "failed"

Pozdr
--
"El senor coronel ha dicho que es un soldado y no un pendejo comediante"
El coronel Morales      GG 551597       UIN 99410269