perl-Test-Builder-Tester i błędy pod czas budowania

Bartek Jakubski b.jakubski w gmail.com
Pon, 28 Sie 2006, 23:15:08 CEST

On Mon, Aug 28, 2006 at 10:39:43PM +0200, Marcin Albecki wrote:
> Męczę się z budowaniem spamassassina i doszedłem do momentu w którym
> powinienem zbudować  perl-Test-Builder-Tester.
> Być może czegoś nie mam, ale nie buduje się.
> To co mi wywala dałem w załączniku, wszystko od momentu, kiedy zaczyna
> się "failed"

Weź perl-Test-Simple, ma provides: perl-Test-Builder-Tester.

--
-- .- Bartek Jakubski ------- JabberID: migo at histeria.pl -. --
-- |   Free Software is a matter of liberty, not price    | --