perl-Test-Builder-Tester i błędy pod czas budowania

Marcin Albecki morales29 w wp.pl
Pon, 28 Sie 2006, 23:35:49 CEST

Un dia un hombre llamado Bartek tenia una idea:

> Weź perl-Test-Simple, ma provides: perl-Test-Builder-Tester.

Jeżeli chodziło o dobudowanie tej paczki, to po zainstalowaniu mam to
samo. Jeżeli chodziło o zainstalowanie, to w żadnym [Th] tego nie ma.

poldek:/all-avail> rsearch -f /perl-Test-Simple/
Przeszukiwanie
pakietów..........................................zrobione. No package
matches 'perl-Test-Simple'

Pozdr
--
"El senor coronel ha dicho que es un soldado y no un pendejo comediante"
El coronel Morales      jabber: Morales_34 w jabber.gda.pl