[OT] Re: reiser4 nadaje sie do d...?

Cezar Cichocki cezar w cs.net.pl
Sob, 9 Gru 2006, 20:58:59 CET

On Sat, Dec 09, 2006 at 07:09:28PM +0100, Jakub Piotr Cłapa wrote:
> Pochwale się, a co... :P
>
> Wszystko w LaTeXu z pakietami (bez zewnętrznych programów; tak, wykresy
> też... ;-)
>
> http://zenburn.net/~jpc/dropin/roznicowy.pdf

Rzeczywiście nader zacny skład, na karcie tytułowej nie ma żywej paginy
(co w dokumentach *office doprowadza mnie do szału). Troszkę tylko
nieszczęśliwie złożyłeś opis napięcia wyjściowego w punkcie 2.2, lepiej
jest tutaj użyć nawiasów do wtrącenia. Będę strzelał: klasa MWART? ;)

> Zwracam uwagę np. na identyczną czcionkę w podpisach na rysunkach,
> wzorach matematycznych i w tekscie głównym.

Żeby tak troszkę "on-topic" było ;) - skład fontami Computer Modern jest
jak EXT2: sprawdzony, działający, stabilny, ale... Poeksperymentuj z
fontem Quasi Times (jest pakiet w PLD, w dokumencie wystarczy dołożyć
\usepackage{qtimes}) i porównaj wygląd na przykład karty tytułowej :)

--
Cezar Cichocki
CYBER Service