SPECS: apache-mod_apparmor.spec (NEW) - new

Pon, 11 Gru 2006, 01:17:53 CET

On Monday 11 December 2006 00:55, Zbyniu Krzystolik wrote:

> Przecież pliki php, które są serwowane to de facto skrypty cgi
Otóż nie, CGI to ustalony interfejs przekazywania danych między serwerem www,
a skryptem i nie ma to nic wspólnego z modułami so ładowanymi do serwera,
które sobie potem interpretują inne pliki.

> - muszą
> być tylko odpowiednio interpretowane. Niezależnie od tego czy to
> /usr/bin/php i mod_cgi, czy mod_php.
>
> Oczywiście nie ma sensu robić wielkiego flame'a o 4 literki, jeśli Ci
> przeszkadzają, to usuń je. :)
Nie chodzi o flame tylko o to czy mod_apparmor można używać w jakiś fajny
sposób (np. różne konteksty dla różnych virtualek) ? Normalnie tak się daje
robić (via selinuxa) tylko dla skryptów CGI, dla shared .so się nie da (a
wynika to ze sposóbu działania selinuxa).