Paczka pld-devel-pl, Tom 31, Numer 24

Pon, 11 Gru 2006, 12:17:16 CET

Patryk Zawadzki wrote:
> Dnia 11-12-2006, pon o godzinie 09:12 +0100, BeCe napisa=C5=82(a):
>
> Again, +1. Domy=C5=9Blny applnk by=C5=82by du=C5=BCo wygodniejszy, gdyby by=
> =C5=82 p=C5=82aski.

Byloby tak, gdybys mial w tym menu 10-15 aplikacji.
Ale jak masz znalezc gedita czy quante wsrod 200-250, to nie jest juz tak
rozowo.
Proponujesz zatem, zeby jak w Fedorze - w PLD bylo po jednej ap[likacji o
zadanej funkcjonalnosci? Jedna przegladarka, jeden edytor, ...

-1 z mojej strony.

> Menu GNOME mog=C4=85 u=C5=BCywa=C4=87 tylko gnomowcy, nie da rady zrobi=C4=
> =87 dw=C3=B3ch paczek,
> dla tych, kt=C3=B3rzy w poldku wpisuj=C4=85 "install *"?
>
> I nie pisz=C4=99 tego, =C5=BCeby trollowa=C4=87, jest taka dziedzina inform=
> atyki, kt=C3=B3ra
> zajmuje si=C4=99 HCI - usability. W tej chwili na wi=C4=99kszo=C5=9Bci masz=
> yn bez GNOME
> jest drzewko z jedn=C4=85 ikonk=C4=85 w ka=C5=BCdej kategorii,

  Andrzej M. Krzysztofowicz                  ankry w mif.pg.gda.pl
  phone (48)(58) 347 14 61