Paczka pld-devel-pl, Tom 31, Numer 24

Lukasz Glebicki lukaszgl w post.pl
Pon, 11 Gru 2006, 15:17:40 CET

On Monday 11 December 2006 12:17, Andrzej Krzysztofowicz wrote:

> Byloby tak, gdybys mial w tym menu 10-15 aplikacji.
> Ale jak masz znalezc gedita czy quante wsrod 200-250, to nie jest juz tak
> rozowo.
> Proponujesz zatem, zeby jak w Fedorze - w PLD bylo po jednej ap[likacji o
> zadanej funkcjonalnosci? Jedna przegladarka, jeden edytor, ...
>
> -1 z mojej strony.

Z mojej też -1.

Mam na laptopie gnome i menu po instalacji applnk stało się czytelniejsze oraz
co ważniejsze, pojawiło mi się więcej aplikacji.
Dla osób, które mają kilka aplikacji tego samego rodzaju, drzewko jest dobrym
pomysłem. Po to ma się pasek na dole z ikonkami, aby przyspieszyć
uruchamianie domyślnych aplikacji, bądź wykorzystywanie CTRL+F2 (RUN).

pozdrawiam
--
Łukasz Głębicki  mail/rot13:yhxnfmty w cbfg.cy  PLD/Linux Team
gg:246267    Linux Registered User #318551   blekot:{irc,skype}

Student of Warsaw University of Technology, Faculty of Mechatronics