applnk - latka i uwagi odnosnie PLD desktop (m.in. Inkscape, kpdf)

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Pon, 11 Gru 2006, 20:59:29 CET

On Mon, Dec 11, 2006 at 06:31:05PM +0100, Adam Gorzkiewicz wrote:
> Reasumując - osobiście jestem za rezygnacją z utrzymywania "applnk" i za
> pakietowaniem odpowiednich plików dostarczanych wraz z kdebase (gnome też ma
> jakieś swoje drzewko). Nie wiem tylko, na ile "applnk" jest potrzebny duetowi
> vfmg+xfce4 (jeszcze do czegoś?).

KDE, GNOME i XFCE to nie jedyne środowiska mające menu (p. lista
obsługiwanych przez vfmg).
(choć mi osobiście bez różnicy, i tak z xterma uruchamiam ;P)

--
Jakub Bogusz    http://qboosh.pl/