applnk - latka i uwagi odnosnie PLD desktop (m.in. Inkscape, kpdf)

Adam Gorzkiewicz adgor w isn.pl
Pon, 11 Gru 2006, 23:39:59 CET

Dnia poniedziałek, 11 grudnia 2006 20:55, Paweł Gołaszewski napisał:
(...)
> Ja tu czegoś nie rozumiem - jeżeli jesteś _wyłącznym_ użytkownikiem to
> może i jest to prawda.
> Ja mam 2 komputery na spółkę z żoną i okazyjnie jeszcze 2 osoby się
> przewijają. Sama pozycja "przeglądarki" to kilka pozycji (ja przeważnie
> używam seamonkey, żona firefox-a, trzecia osoba operę), przeglądarki
> obrazków - podobnie (ja - gqview, żona kuickshow, okazyjnie kilka innych),
> do pdf-ów: acroread, xpdf, gv,......

Uhm... jestem wyłącznym - stąd brak obiektywizmu ;)
(...)

> Kwestia podejścia i zastosowań.
>
> Ale chyba raczej programy do nagrywania CD powinny się dorobić własnej
> kategorii poziom wyżej po prostu :)

Było poziom wyżej - później ktoś wrzucił do multimediów. Pamietam, ze to
cofnąłem ale znowu wróciło...

Eeee... ja tylko tak ;P

--
Adam Gorzkiewicz