SPECS: apache-mod_apparmor.spec (NEW) - new

Zbyniu Krzystolik zbyniu w geocarbon.pl
Wto, 12 Gru 2006, 02:16:42 CET

Mniej wiecej Mon, Dec 11, 2006 at 11:05:36AM +0100, zainteresowany Arkadiusz Miskiewicz rzekl:

> Wow, coś pięknego :-)  Trzeba się będzie zainteresować.

Działa zgodnie z intencjami :). Szkoda, że to tylko dostęp do plików,
brakuje odrobinę ograniczeń na gnizdka sieciowe, limitów itd, no ale
cóż - to i tak b. miłe rozwiązanie.

> Poczekam aż wszystko commitniesz.

Łatkę dla jądra 2.6.16 dołożyłem, narzędzia są do dopracowania:
- nie ma skryptów startowych, oryginalne są okropne przez wsteczną
  kompatybilność
- profile w wielu miejscach mają się nijak do PLD, mogę je przeportować
  (z polityk grsec), ale musi byc wola w narodzie do używania ich.

Zbyniu
--
%% Absolutely nothing we trust %%