bluez-utils-2.25-3 a bluez-utils-3.7-1 z AC ( było na users-pl)

Łukasz Maśko ed w yen.ipipan.waw.pl
Śro, 13 Gru 2006, 14:14:52 CET

Dnia środa, 13 grudnia 2006 13:52, Michał Panasiewicz napisał:
[...]
> stary dbus, jak mówiłem, do przebudowania w AC
> dbus,hal,gnome i inne zalezne od dbus.

Kurcze, duża robota. Czy jest to w planach? dbus-1.0.1 na Ac się buduje
(właśnie przetrenowałem), ale tego co trzeba dodatkowo zbudować jest jak
dla mnie za dużo jak tylko na sprawdzenie, czy bluez zadziała. Abstrahując
od bluez - czy ktoś próbował budować dbus i rzeczy od niego zależne w Ac?
Coś się nie buduje, że ciągle tego w Ac nie ma czy po prostu nikt nie
próbował?