bluez-utils-2.25-3 a bluez-utils-3.7-1 z AC ( było na users-pl)

Michał Panasiewicz wolvverine w tarchomin.pl
Śro, 13 Gru 2006, 14:33:38 CET

Dnia 13-12-2006, Ĺ›ro o godzinie 14:14 +0100, Łukasz Maśko napisał(a):
> Dnia środa, 13 grudnia 2006 13:52, Michał Panasiewicz napisał:
> [...]
>
> Kurcze, duża robota. Czy jest to w planach? dbus-1.0.1 na Ac się buduje
> (właśnie przetrenowałem), ale tego co trzeba dodatkowo zbudować jest jak
> dla mnie za dużo jak tylko na sprawdzenie, czy bluez zadziała. Abstrahując
> od bluez - czy ktoś próbował budować dbus i rzeczy od niego zależne w Ac?
> Coś się nie buduje, że ciągle tego w Ac nie ma czy po prostu nikt nie
> próbował?
ja budowałem http://80.238.110.69 - rozne dziwne pakiety z dziwnymi
zaleznosciami (AC + xor) dziala jak włącze tego kompa (nie polecam do
poldka dodawac ;)  )

--
Michał Panasiewicz Linux user nr. #425323 - jabber: wolvverine [ at ] chrome [ dot ] pl  || e-mail: wolvverine [ at ] tlen [ dot ] pl , wolvverine [ at ] pld-linux [ dot ] org
http://www.linkomp.pl - Linkomp - Usługi informatyczne dla firm - biuro [ at ] linkomp [ dot ] pl