[LINUX_2_6] section mismatch warnings dla 2.6.19.1

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Pią, 15 Gru 2006, 08:31:30 CET

On Fri, Dec 15, 2006 at 03:53:32AM +0100, Bartosz Świątek wrote:
> [...]

sunhme jest zasadniczo dla sparców - chociaż jeśli jest wersja w postaci
karty PCI (tego nie wiem), to może się dać wsadzić w każdą maszynę z PCI.

sis900 i tulip jak najbardziej w i686 (bo tego oryginalnie dotyczył
wątek) występują. W alphę tulipa też można włożyć (PCI); sis900 nie wiem
czy jest wersja w postaci karty.

> Ze względu na te błędy ale też na inne. Wyłączenie ich to jedyne
> wyjście - przynajmniej dla (niepatchowalnego - z zasasdy)
> kernel-vanilla. Konfigi możesz sobie podejrzeć.

I właśnie dlatego pisałem, że idea "vanilla" nie ma sensu praktycznego.
W poprzedniej wersji był sterownik, w nowej znika, bo jest błąd,
a zasady nie pozwalają go poprawić.

--
Jakub Bogusz    http://qboosh.pl/