[LINUX_2_6] section mismatch warnings dla 2.6.19.1

Paweł Gołaszewski blues w pld-linux.org
Pią, 15 Gru 2006, 09:17:58 CET

On Fri, 15 Dec 2006, Jakub Bogusz wrote:
> I właśnie dlatego pisałem, że idea "vanilla" nie ma sensu praktycznego.
> W poprzedniej wersji był sterownik, w nowej znika, bo jest błąd, a
> zasady nie pozwalają go poprawić.

Jak dla mnie to ten kernel ma jedną, może nawet i istotną, wartość.

Mianowicie - przy zgłaszaniu błędów w różnych sterownikach już kilka razy
się spotkałem z prośbą/żądaniem sprawdzenia jak działa dana rzecz na
najnowszym, czystym kernelu.

I tylko takie zastosowanie tego speca widzę :)