[LINUX_2_6] section mismatch warnings dla 2.6.19.1

Bartosz Świątek shadzik w gmail.com
Pią, 15 Gru 2006, 09:45:01 CET

06-12-15, Paweł Gołaszewski <blues w pld-linux.org> napisał(a):

> Jak dla mnie to ten kernel ma jedną, może nawet i istotną, wartość.
>
> Mianowicie - przy zgłaszaniu błędów w różnych sterownikach już kilka razy
> się spotkałem z prośbą/żądaniem sprawdzenia jak działa dana rzecz na
> najnowszym, czystym kernelu.
>
> I tylko takie zastosowanie tego speca widzę :)

Ja widzę jeszcze jedną oprócz tej która podałeś.
Mianowicie często user ma swój sprawdzony patchset, którym zawsze
patchował swoje jądro. Jednak takie rozwiązanie nie pozwalało mu
budować modułów okołokernelowych ze speców itd. kernel.spec ciężko
paczkować, a do takiej vanilli bardzo łatwo dodać własny patchset i
klika baaaardzo ładnie, a dodatkowo dzieki %alt_kernel pozwala używać
speców do budowania modułów okołokernelowych.