ODP: ODP: Re: [AC] kernel sparc

Tomasz Mateja tommat w pimpek.one.pl
Pon, 25 Gru 2006, 22:38:40 CET

Maciej Jan Broniarz wrote:

> Sens portu na sparc32 jest watpliwy. Raz, ze niewiele osob ma takie
> maszyny, jeszcze mniej uzywa ich produkcyjnie, a wydajnosc takiego ss5
> czy ss10 jest mizerna. Aczkolwiek jak ktos chce sie pobawic, to moge
> dac konto na sparcserver 1000e. Z tym, ze o ile pamietam, jajka 2.4 i
> 2.6 nie dzialaja dobrze
> na sun4d.
>

> Informacjie o Alphie poszly do qboosha. Odnosnie th-sparc64 to wydaje
> mi sie ze jak ktos bedzie faktycznie sie tym zajmowal i uzywal to
> mozna pomyslec o wlaczeniu tego do kolejnego release. Natomiast
> [...]

w takim razie co znajduje sie w drzewku sparc(AC) (jeśli nie port
sparc32) bo w sparc64(AC) za wiele nie widze.
Jeśli chodzi o wsparcie dla sparc(th) to sluże pomocą - mam zamiar
używać mojego skwarka - na pewno w pld - oficjalnie lub nie - bede
dostosowywal th zeby byl uzywalny - przynajmniej w podstawowych
aplikacjach - na sparcu.

Pozdrawiam.

--
T.