[AC] kernel sparc

Maciej Jan Broniarz gausus w gausus.net
Wto, 26 Gru 2006, 14:17:39 CET

06-12-26, robert j. wozny <robert.wozny w gmail.com> napisał(a):
> "Maciej Jan Broniarz" <gausus w gausus.net> writes:
>
>   o ile dobrze pamiętam ten były sunsite miał dwa procesory - sun4d na SMP
>   to szaleństwo. (oj, ile spinlocków...) Rafał może Ci duuuużo opowiedzieć
>   o tym ;P

A zgadnij skad mam doswiadczenie w tym zakresie ? Wlasnie z zabaw z
bylym sunsite, na ktorym nie dzialalo nic poza jajkiem 2.2. Zeby bylo
weselej to podobna maszyne mam teraz w domu wiec bedzie mozna sie
intensywniej pobawic.

>   oj tam, marginalne - nie marginalne, ale jaka przyjemność ;P
To jak znajomosc z nami. Nie kazdemu jest to dane, ale jak juz to jest
to bardzo przyjemne ;)

gausus

--
[ -----< Maciej Jan Broniarz || gausus w gausus.net >------ ]
| Siamo qui \ sotto la stessa luce \ sotto la sua croce \ |