[AC] kernel sparc

robert j. wozny robert.wozny w gmail.com
Wto, 26 Gru 2006, 14:41:25 CET

"Maciej Jan Broniarz" <gausus w gausus.net> writes:

> A zgadnij skad mam doswiadczenie w tym zakresie ? Wlasnie z zabaw z
> bylym sunsite, na ktorym nie dzialalo nic poza jajkiem 2.2. Zeby bylo
> weselej to podobna maszyne mam teraz w domu wiec bedzie mozna sie
> intensywniej pobawic.

  o ile pamiętam, gdzieś jeszcze ss5 leży 8-] - trochę szybsza niż
  ss1000e. nie myślałem, że ktoś jeszcze będzie zainteresowany -
  zezłomowałem ostatnio taką 8way maszynę[*]...

  myślę jednak, że obecnie o wiele lepiej skupić się na dwóch platformach:
  sun4u i sun4v. (userland 32 bitowy, kernel i okolice 64 bitowe wraz z
  odpowiednimi pakietami w stylu glibc64)

-- r.
[*] zresztą, ostatnio i sun4u poszły po ludziach...