[AC] kernel sparc

Maciej Jan Broniarz gausus w gausus.net
Wto, 26 Gru 2006, 14:47:28 CET

06-12-26, robert j. wozny <robert.wozny w gmail.com> napisał(a):
> "Maciej Jan Broniarz" <gausus w gausus.net> writes:

>   o ile pamiętam, gdzieś jeszcze ss5 leży 8-] - trochę szybsza niż
>   ss1000e. nie myślałem, że ktoś jeszcze będzie zainteresowany -
>   zezłomowałem ostatnio taką 8way maszynę[*]...

Hmm. Moje 1000e ma 4 proce 85 mhz i 512 ramu :)
Jedna Twoja ss5 tez mam ;)

>   myślę jednak, że obecnie o wiele lepiej skupić się na dwóch platformach:
>   sun4u i sun4v. (userland 32 bitowy, kernel i okolice 64 bitowe wraz z
>   odpowiednimi pakietami w stylu glibc64)

True true. Jak ktos chce konto na sun fire v240 (2 proce IIIi + 2gb ramu)
to niech da znac. Maszyna jest dedykowana na builder  + okolice.

gausus

--
[ -----< Maciej Jan Broniarz || gausus w gausus.net >------ ]
| Siamo qui \ sotto la stessa luce \ sotto la sua croce \ |