gramps.spec - pliki py pyo pyc i scrollkeeper

Patryk Zawadzki patrys w pld-linux.org
Wto, 26 Gru 2006, 22:15:24 CET

Dnia 26-12-2006, wto o godzinie 22:06 +0100, Marcin Banasiak napisał(a):
> Wystarczy dodać --disable-scrollkeeper do %configure i już nie będzie
> go wywoływał.

Tylko uwaga, bo widziałem już z*bane skrypty, które przy
--disable-scrollkeeper albo --disable-schemas* pomijajÄ… teĹĽ stosowne
pliki przy make install.

--
Patryk Zawadzki <patrys w pld-linux.org>
PLD Linux