nowy spec w CVS - kiso.spec

Robert Tomasik robert.tomasik w gmail.com
Pią, 3 Lut 2006, 11:33:56 CET

W CVS pojawił się nowy spec do kiso.
Próbowałem już wcześniej tego programu, zrobiłem własnego speca ale po
zbudowaniu paczki zarówno z mojego speca jak i ze speca z cvs otrzymuje
komunikat:
"Za pierwszym razem powinieneś uruchomić kiso jako root."
i to bez względu na to z jakiego konta go uruchamiam, także jako root.
Dzieje się tak na obu moich komputerach, dlatego też wcześniej nie wysyłałem
speca. Może to tylko u mnie ? a może nie. Ktoś już go próbował ? Komuś
działa ?
Linux is like Wigwam. No Gates, No Windows, Apache Inside !!!