nowy spec w CVS - kiso.spec

Charles kkrenski w gmail.com
Pią, 3 Lut 2006, 12:47:35 CET

Dnia piątek 03 lutego 2006 11:33, Robert Tomasik napisał:
> "Za pierwszym razem powinieneś uruchomić kiso jako root."
> i to bez względu na to z jakiego konta go uruchamiam, także jako root.
> Dzieje się tak na obu moich komputerach, dlatego też wcześniej nie
> wysyłałem speca. Może to tylko u mnie ? a może nie. Ktoś już go próbował ?
> Komuś działa ?

U mnie poszło bez bólu, ale już wiem dlaczego. Otóż jestem w grupie wheel,
a ponadto mam pełny dostęp w /etc/sudoers.
Po Twoim liście spojrzałem w źródła i delikatnie mówiąc program jest "niedorobiony".
1. Jeśli uruchomiłeś go jako root to teraz masz gówniany wpis w /etc/sudoers:
"ALL ALL=NOPASSWD:/bin/mount -o loop* -t iso9660* /home/*/.kisotmp/* ,/bin/umount /home/*/.kisotmp/*"
2. Jak widać to i tak nic nie da, ponieważ mamy do czynienia z PLD :-)

--
Pozdrawiam,
Karol Krenski