nowy spec w CVS - kiso.spec

Robert Tomasik robert.tomasik w gmail.com
Pią, 3 Lut 2006, 14:05:07 CET

Dnia piątek, 3 lutego 2006 12:47, Charles napisał:

> U mnie poszło bez bólu, ale już wiem dlaczego. Otóż jestem w grupie wheel,
> a ponadto mam pełny dostęp w /etc/sudoers.
> Po Twoim liście spojrzałem w źródła i delikatnie mówiąc program jest
> "niedorobiony". 1. Jeśli uruchomiłeś go jako root to teraz masz gówniany
> wpis w /etc/sudoers: "ALL ALL=NOPASSWD:/bin/mount -o loop* -t iso9660*
> /home/*/.kisotmp/* ,/bin/umount /home/*/.kisotmp/*" 2. Jak widać to i tak
> nic nie da, ponieważ mamy do czynienia z PLD :-)

1. jestem w grupie whell
2. wpis w sudowers nie ma tu nic do rzeczy, odpowiada on za możliwość
uruchamiania programu jako user ale on nie chce się uruchomić nawet jako
root.
Po wyświetleniu komunikatu, wyłącza się.
A takie coś wyświetla w konsoli:

root /home/robert $ kiso
kbuildsycoca running...
root /home/robert $ Launched ok, pid = 29470
14:03:20(pts/0)
OggS-SEEK: at 704 want 47096 got 23104 (diff-requested 46392)
X Error: BadWindow (invalid Window parameter) 3
  Major opcode:  20
  Minor opcode:  0
  Resource id:  0x2e00005
X Error: BadWindow (invalid Window parameter) 3
  Major opcode:  20
  Minor opcode:  0
  Resource id:  0x2e00005
X Error: BadWindow (invalid Window parameter) 3
  Major opcode:  18
  Minor opcode:  0
  Resource id:  0x2e00005
OggS-SEEK: at 47040 want 1032 got 0 (diff-requested -46008)

Linux is like Wigwam. No Gates, No Windows, Apache Inside !!!