boinc

Paweł Gołaszewski blues w pld-linux.org
Pon, 13 Lut 2006, 20:06:08 CET

On Mon, 13 Feb 2006, Tomasz Mateja wrote:
> boinc ten co jest w cvs-ie to tylko tool usprawniajacy prace z tym
> wlasciwym. BOINC z http://boinc.berkeley.edu/ nie potrzebuje tego skryptu.
> Jest jeszcze inna mozliwosc nazwać tego z berkeley wlasnie BOINC, ale
> pozostaje problem nazwy binarek.

Ale ten boinc obecnie w cvs-ie to tylko skrypt shell-owy. IMO nic nie stoi
na przeszkodzie, aby ten skrypt stał się tylko dodatkiem do właściwej
aplikacji. Nie ciągnie przecież żadnych dodatkowych zależności, a i nie
jest wielki.

Ewentualnie jeżeli bardzo chcesz podzielić to zrób podpakiet boinc-tool z
tego samego speca i do niego ten skrypt.