neostrada i rc-scipts.

Tomasz Witek tiwek w manta.univ.gda.pl
Wto, 14 Lut 2006, 09:01:21 CET

Pare miesiecy temu była mała rozmowa na temat podnoszenia neostrady na
modemie sagem i szybkich komputerach. Problem byl taki, ze czas pomiedzy
zaladowaniem sterownika a wykonaniem ifup byl za krotki i losowo net sie
nie podnosil. Wystarczylo wprowadzic pentelke ktora robila $EAGLECTL -w
kilka razy o ile poprzepdni wypadl z bledem i juz. Powstal nawet patch
ktory trzeba bylo nalorzyc. Jednak opiekun tego pakietu mial to w dupie,
wiec problem wystepuje dalej. Ale kto by sie przejmowal jak juz na
ratunek przychodzi nowy sterownik do sagema, prawie komercyjny,
kernelowy ueagle.
Tylko ze tu sa te same problemy. Na 10 razy 5 razy potrafi sie net nie
podniesc. wtedy wystarczy sudo ifup ppp0 i jest super. Tylko ze nie
jest.
Nie mozna zrobic takiej odgórnej pętli która w tych przypadkach
podnosila klka razy interfejs jesli wystapil blad ?
Moze ja o czyms nie wiem i tak byc nie moze ?
Moze szkda czasu przy uruchamianiu i lepiej zaryzykowac te kilka sekund
a wtedy mozna sie pochalic jakie to szybkie mamy skrypty startowe i jak
jest super kosztem losowego niepodnoszenia interfejsu ?

Ja tam wole zeby uruchamialo mi sie 20 sekund dluzej czasem ale niech mi
sie wszystko podnosi.

TiweK