neostrada i rc-scipts.

Tomasz Witek tiwek w manta.univ.gda.pl
Wto, 14 Lut 2006, 11:17:43 CET

Dnia 14-02-2006, wto o godzinie 10:56 +0100, Michal Abramowicz
napisał(a):
> /ciach
>
> Co rozumiesz przez szybki ?
> duron700/p2-350/p3-600/laptopToszyba_1.5.baleron zachowują się tak samo u mnie,
> system wmiarę aktualny, eagle-usb z poprawionym konfigiem ze znów
> działa z 2.6.14.*, wstaje, podnośi ppp0, modem mryga, chwilę czeka
> start idzie dalej, po chwili pppd (widze na tty12) ma już połączenie,
> chwila czesem dłuższa, czasem krótsza,

hmmm, u mnie nawet na celku 1G czasem tak mialem.
teraz mam Celka 2.53G to mam tak systematycznie i czesto.
moze ja cos zle robie ?

modul od eagle mam w /etc/modules i nic poza tym.
ifcfg-ppp0 mam z doców.

> na ueagle neozdrada na sagemie (u mnie wstaje WMIG!), jest odporna na
> wypięcie kabla telefonicznego, wypięcie z usb, co z eagle-usb zawsze się
> kończy ifdown ppp0, ifup ppp0
>
> Więc ... jak już musisz miec takiego _myka_ czyli właściwie obejscie
> problemu to dodaj go, ale np może jako opcję konfigurowalną dla sagema
> np: SAGEMSLEEP="123(czas)" w ifcfg-ppp0 + wsparcie dla skryptów.
>
> Albo jakoś tm inaczej.

Zgoda. wstaje w mig. Bo teraz mam to. ale pod warunkiem ze czas od
momentu zaladowania przez udev'a sterownika do ifup ppp0 jest
odpowiedni. ja wiem ze to bez sensu, bo pppd powinien poczekac itd. ale
jednak tego nie robi. czasem ifup ppp0 jest jeszcze zanim zacznie mrugac
lampka na modemie.
Moze ja mam cos zle nie twierdze, ale tak mam.

TiweK