neostrada i rc-scipts.

Michal Abramowicz ab_1 w abram.eu.org
Wto, 14 Lut 2006, 10:56:08 CET

On Tue, Feb 14, 2006 at 09:01:21AM +0100, Tomasz Witek wrote:
> Pare miesiecy temu była mała rozmowa na temat podnoszenia neostrady na
> modemie sagem i szybkich komputerach. Problem byl taki, ze czas pomiedzy
/ciach

Co rozumiesz przez szybki ?
duron700/p2-350/p3-600/laptopToszyba_1.5.baleron zachowują się tak samo u mnie,
system wmiarę aktualny, eagle-usb z poprawionym konfigiem ze znów
działa z 2.6.14.*, wstaje, podnośi ppp0, modem mryga, chwilę czeka
start idzie dalej, po chwili pppd (widze na tty12) ma już połączenie,
chwila czesem dłuższa, czasem krótsza,

na ueagle neozdrada na sagemie (u mnie wstaje WMIG!), jest odporna na
wypięcie kabla telefonicznego, wypięcie z usb, co z eagle-usb zawsze się
kończy ifdown ppp0, ifup ppp0

Więc ... jak już musisz miec takiego _myka_ czyli właściwie obejscie
problemu to dodaj go, ale np może jako opcję konfigurowalną dla sagema
np: SAGEMSLEEP="123(czas)" w ifcfg-ppp0 + wsparcie dla skryptów.

Albo jakoś tm inaczej.

Pozdrawiam,

m.a.
--
ekspert na antenie RM: - Weźmy słowo "komputer". Wszystkie litery w
tym słowie przyporządkujmy kolejnym liczbom w alfabecie, potem dodajmy