Niespakietowane pliki językowe.

Robert Tomasik robert.tomasik w gmail.com
Pią, 17 Lut 2006, 16:18:47 CET

Mam takie pytanie.
W niektórych paczkach funkcja %find_lang nie znajduje części plików
językowych. (nie pomagają przełączniki).
Co z nimi robić czy tak jak zrobiłem dla przykładu w k9copy dodając wpisy
do .lang poprzez echo, czy raczej bezpośrednio w sekcji files je dodawać?
A może to ja tylko mam takie problemy a u Was coś takiego nie występuje.
Oprócz wspomnianego k9copy także dla przykładu w digikamie (specjalnie nie
ruszałem tego) występują niespakietowane pliki językowe.
Proszę o sprawdzenie tych przypadków i odpowiedź co z tym fantem robić.
Linux is like Wigwam. No Gates, No Windows, Apache Inside !!!