linux-2.6-cx88-blackbird.patch

Marek Guevara Braun mguevara w acn.waw.pl
Pią, 17 Lut 2006, 19:17:38 CET

pld-dev wrote:
> Mam pytanko, może mi ktoś powiedzieć czemu ten patch jak w temacie został
> wycofany z jaja PLD i czy z nowym kernelem będzie działało??
> Posiadam kartę TV winfast PVR2000, a niestety bez tego patcha nie działa
> poprawnie :( .

Ten patch dodawał obsługę karty PVR2000 do V4L nie posiadającego obsługi dla niej.
W międzyczasie (około wspomnianego 2.6.13) do jajka trafiła oficjalna obsługa tej
karty. Patch wymaga przeróbek by się nakładał (część modyfikacji jest nawiasem
mówiąc już zbędna) - to co jest "do zrobienia" to dźwięk z tunera - obraz jest.

Pozdrawiam,
Marek