[ac] STBR qscintilla python-PyQt. To co jest aktualnie - segfaultuje.

Wto, 21 Lut 2006, 13:32:30 CET

On Tuesday 21 February 2006 13:16, Charles wrote:

> Ale w pierwszej kolejności to sip jest do przemielenia.

Ja budowałem na ostatnim z [ac] czyli sip-4.3.2-1.
Mi sip obojętny - byleby eric3 i zapewne inne aplikacje korzystające z
python-PyQt działały :(

> Zgadza się. Ostatni dostępny snap (20060122) jest do KDE 3.5.0 i nie buduje
> się w naszym środowisku, ale to raczej ulegnie zmianie w niedługim
> czasie ;)

ZTCW to problem jest głebszy na styku genenerowanego kodu i zachowania
bibliotek KDE 3.5.x i dlatego opóźnia się wersja dla ostaniego KDE, ale może
masz (i obyś miał) lepsze informacje ;)

Czyli rozumiem puścisz jakąś dla odmiany działającą wersje do Ac ?

--
Mateusz Korniak
"Black holes are where God divided by zero." - Steven Wright