[ac] STBR qscintilla python-PyQt. To co jest aktualnie - segfaultuje.

Charles kkrenski w gmail.com
Wto, 21 Lut 2006, 13:52:29 CET

Dnia wtorek 21 lutego 2006 13:32, Mateusz Korniak napisał:

> Ja budowałem na ostatnim z [ac] czyli sip-4.3.2-1.

A to ciekawe... Aktualnie python-PyQt wymaga python-sip (python-sip-devel do
zbudowania), a to jest sip 4.3.2-2

> Mi sip obojętny - byleby eric3 i zapewne inne aplikacje korzystające z
> python-PyQt działały :(

Bez odpowieniego sipa nie pojedziesz :-)

> ZTCW to problem jest głebszy na styku genenerowanego kodu i zachowania
> bibliotek KDE 3.5.x i dlatego opóźnia się wersja dla ostaniego KDE, ale
> może masz (i obyś miał) lepsze informacje ;)
>
> Czyli rozumiem puścisz jakąś dla odmiany działającą wersje do Ac ?

Za kilka dni i to najprawdopodobniej już z sipem 4.4

--
Pozdrawiam,
Karol Krenski