InfoBox

Robert Tomasik robert.tomasik w gmail.com
Pią, 20 Sty 2006, 18:34:22 CET

Dnia piątek, 20 stycznia 2006 17:56, Daniel Mróz napisał:
> 3. Przy probie uruchomienia:
>
>      Failed to open connection to session message bus: Unable to
>      determine the address of the message bus
>
>    Przeladowanie messagebus nic nie daje (inne dbusowe duperszmity
>    dzialaja ).
A dokonałeś zmiany w /ets/sysconfig/dbus ?
u mnie wszystko działa.

Odnośnie nazewnictwa paczki i plików to dzisiaj rozmawiałem z autorem, już
niedługo będzie wersja 1.0 z wieloma usprawnieniami. Przypomnę mu aby przy
okazji ujednolicił pisownię. Jak się tylko ukaże to prześlę speca.

Mam już także stworzonego patcha usuwającego, moim zdaniem, niepotrzebną datę
przy każdej wiadomości. Jeżeli uznacie, że to dobry pomysł to podeślę.

Linux is like Wigwam. No Gates, No Windows, Apache Inside !!!