InfoBox

Daniel Mróz beorn w alpha.pl
Pon, 23 Sty 2006, 18:45:37 CET

Robert Tomasik napisał(a):

> A dokonałeś zmiany w /ets/sysconfig/dbus ?
> u mnie wszystko działa.
OK, dziala. Thnx.
Ciekawe to to, tylko szkoda, ze wywala okienka na wierzch.

> Odnośnie nazewnictwa paczki i plików to dzisiaj rozmawiałem z autorem, już
> niedługo będzie wersja 1.0 z wieloma usprawnieniami. Przypomnę mu aby przy
> okazji ujednolicił pisownię. Jak się tylko ukaże to prześlę speca.
Nazwe katalogu z dokumentacja mozna w chyba w SPECu zmienic.

> Mam już także stworzonego patcha usuwającego, moim zdaniem, niepotrzebną datę
> przy każdej wiadomości. Jeżeli uznacie, że to dobry pomysł to podeślę.
Data akurat jest przydatna. Odchodzisz od kompa na dluzej, wracasz i
masz powiadomienie, ze Joasia19 przyslala Ci wiadomosc. Lepiej wtedy
wiedziec kiedy ona przyszla (wiadomosc, nie Joasia19). Tak wiem, ze
jest data w komunikatorze, ale to tylko przyklad.

Pozdrawiam
Beorn