ksquirrel

Charles kkrenski w gmail.com
Pon, 23 Sty 2006, 22:41:32 CET

Dnia poniedziałek 23 stycznia 2006 17:01, Lukasz Glebicki napisał:

> No dobra, ale dlaczego ja mam poprawiać czyjeś psujstwo. Zrobił bym to,
> ale jutro mam raptem 3 zaliczenia i 2 sprawozdania do oddania:)
>
> Charles - popraw co napsułeś, proszę:)

Dlaczego co jakiś czas ktoś wyjeżdża z tym "psujstwem"?
Nowa moda?
Co do meritum... Chyba oczywiste jest, że nie mogę zadbać o wszystkie
architektury, więc może się zdarzyć, że na jakieś się nie będzie budowało
(szczególnie w tym przypadku, kiedy ksquirrel-libs od wersji 0.6.1 został
kompletnie przebudowany).
Wystarczy mail i po kłopocie...
Zaraz na to spojrzę - pewnie jakaś pierdoła...

--
Pozdrawiam,
Karol Krenski