childsplay

Łukasz Jernaś deejay1 w nsj.srem.pl
Pon, 23 Sty 2006, 23:13:02 CET

Dnia poniedziałek, 23 stycznia 2006 21:37, Lukasz Glebicki napisał:

> Myślisz, że każdy przegląda co leci na buildery ? Bardzo wątpie.
<trollmode>
W takim razie po co puszczać na buildery jeśli każdy sam może sobie zbudować?
Autor speca nie musi wiedzieć co kto sobie zbudował, ba ja na przykład budując
pakiet dla siebie tylko i chcąc żeby został zastąpiony paczką z buildera
jeśli się tam pojawi, zmniejszam rel. o jakąś ułamkową wartość. Jeśli mnie to
nie obchodzi, skąd ta paczka będzie (bo i dlaczego by mnie miało na maszynie
nieprodukcyjnej obchodzić?) zostawiam rel. taki jak w specu.
Jeśli ktoś nie zmienia sobie rel. na inny niż jest w specu to sam jest sobie
winien (co w przypadku gdy zbuduję sobie paczkę na 5 minut przed puszczeniem
na buildery, mam kazać przebudować jeszcze raz z innym rel. ???)
</trollmode>
--
Łukasz [DeeJay1] Jernaś