mdadm, prośba o sprawdzenie na systemach z raidem

Sob, 28 Sty 2006, 14:30:39 CET

On Saturday 28 January 2006 14:20, Paweł Gołaszewski wrote:

> Prosty przykład (może odrobinkę naciągany, ale miałem coś w ten deseń):
> 4 dyski: sd[abcd]
>
> / zrobiony na /dev/sda+sdc
> sdb+sdd to była reszta.
> Dlaczego tak - nie jest istotne.
>
> Poleciał mi sdb i całość się posypała.
Co miałeś w konfigu? Nie miałeś tam DEVICE /dev/sd[abcd] ?

> Albo to co jest w konfiguracji plus po jednym w w każdą stronę? (np. jest
> sdb to wrzucamy sda-sdc).
>
> mdadm nie potrafi sam tworzyć deviców?
Używamy mdassemble, a do tego /dev jest RO.

--
Arkadiusz Miśkiewicz                    PLD/Linux Team
http://www.t17.ds.pwr.wroc.pl/~misiek/  http://ftp.pld-linux.org/