InfoBox

Robert Tomasik robert.tomasik w gmail.com
Pon, 30 Sty 2006, 13:39:52 CET

Dnia piątek, 20 stycznia 2006 17:56, Daniel Mróz napisał:
> Hmmmm....
> 1. Dlaczego infoboxd jest w /usr/lib a nie w /usr/bin?
przy nowej wersji będzie zmienione
> 2. Dlaczego paczka nazywa sie InfoBox, a dokumentacja jest w
>     /usr/share/infobox-*?
autor nie trzyma się nazewnictwa a ja nie chciałem już tego zmieniać,
rozmawiałem z nim jednak i niebawem wyjdzie nowa wersja w której będzie
wszystko tak jak powinno być.
> 3. Przy probie uruchomienia:
>
>      Failed to open connection to session message bus: Unable to
>      determine the address of the message bus
>
>    Przeladowanie messagebus nic nie daje (inne dbusowe duperszmity
>    dzialaja ).
w pliku /etc/sysconfig/dbus
trzeba zmienić na "yes"
SESSION_BUS_PROFILE_D="no"

i dopiero zrestartować dbusa.
Najłatwiej sprawdzić działanie można wpisując:
infobox -m cos

Pozdrawiam
		Robert
Linux is like Wigwam. No Gates, No Windows, Apache Inside !!!
ftp.pld.robert74.one.pl