emulator Neo-Geo / new

Bartosz Świątek swiatek w informatik.hu-berlin.de
Czw, 6 Lip 2006, 13:22:53 CEST

Dnia czwartek, 6 lipca 2006 04:29, Miłosz Rzeźnikowski napisał(a):
> Chciałbym zaproponować speca który jest w załaczniku.
>
> Jest to emulator Neo-Geo gngeo na licencji GPL,
> szczeze mówiąc włos mi dęba stanął jak go odpaliłem na p500 i zagrałem w
> sonic wings 2, chodzi ultra plynnie.
>
> Jakby któś się dał namówić to proszę o dodanie do cvs.

Kilka spraw:
1. %bcond_with     old_gcc # build with old gcc
 Co to i jaka jest wg Ciebie definicja starego gcc ? bo dla mnie gcc-2.96 to
stare, ale np. już gcc-3.3.6 nie jest stare, a przynajmniej nie tak stare. Na
gcc-3.3.6 które jest w Ac się to to bez Twojego --with old_gcc nie buduje.
Poza tym lepiej by było podać odpowiedni BR na gcc w zależności od tego
bconda, albo w ogóle zrezygnować z bconda i poprawić źródła.

2. dodaj # Source0-md5: bez tego builder nie będzie chciał ściągnąć źródeł
3. Revision 1.0 i data by jednak pasowało dodać, zostanie to nadpisane przez
CVS ale niemniej jednak ładnie to wygląda jeśli wiem, że to 1.0 a nie 1.59.
4. Przeleć speca adapterem, bo gdzieś tam jakieś drobne byczki z tabami
wyskoczyły

Jak poprawisz to prześlij. Pomyślimy co dalej z tym zrobić.
--
Bartosz Świątek