emulator Neo-Geo / new

Miłosz Rzeźnikowski majkl w op.pl
Pią, 7 Lip 2006, 00:54:30 CEST

Dnia Thu, 6 Jul 2006 13:22:53 +0200
Bartosz Świątek  <swiatek w informatik.hu-berlin.de> napisał(a):
> Kilka spraw:
> 1. %bcond_with     old_gcc # build with old gcc
>  Co to i jaka jest wg Ciebie definicja starego gcc ? bo dla mnie
> gcc-2.96 to stare, ale np. już gcc-3.3.6 nie jest stare, a
> przynajmniej nie tak stare. Na gcc-3.3.6 które jest w Ac się to to
> bez Twojego --with old_gcc nie buduje. Poza tym lepiej by było podać
> odpowiedni BR na gcc w zależności od tego bconda, albo w ogóle
> zrezygnować z bconda i poprawić źródła.
A ja żeby nie komplikować gcc4 jest nowe a <= 3 jest stare. W nowym gcc
jest -mtune=XXX a w starym -mcpu=XXX, nowe gcc informuje że -mcpu jest
obsolete.
> 2. dodaj # Source0-md5: bez tego builder nie będzie chciał ściągnąć
> źródeł.
Niestety mimo usilnych prób builder -5 za zadne skarby nie chcial dodac
md5 a czemu to nie wiem, może dlatego że w chroocie budowałem.

> 3. Revision 1.0 i data by jednak pasowało dodać, zostanie to
> nadpisane przez CVS ale niemniej jednak ładnie to wygląda jeśli wiem,
> że to 1.0 a nie 1.59. 4. Przeleć speca adapterem, bo gdzieś tam
> jakieś drobne byczki z tabami wyskoczyły
Tak sie składa że jeśli rev jest puste i w temacie jest new, oraz
dołączony jest cały spec a nie diff to widać że to nie jest 1.59,
adapter.awk właśnie zostawia speca w takim stanie i wydaje mi się że
autor adaptera zrobił to tak bo tak ma być, jak sam zauważyłeś cvs to i
tak nadpisze ponieważ tam mają być po prostu tagi żeby cvs miał
informacje w którym miejscu ma je uzupełnić.