kde-mplayerthumbs.spec

Kamil kamil.listy w klecza.pl
Wto, 11 Lip 2006, 21:40:05 CEST

Dnia poniedziałek, 10 lipca 2006 21:26, Piotr Budny napisał:
> Witam,
> podsyłam speca umożliwiającego zbudowanie bardzo fajnego pluginu do
> konquerora, który generuje miniaturki dla plików video.

%attr(755,root,root) %{_prefix}/lib/kde3/videopreview.so

To raczej tak nie powinno wyglądać. Sztuczna zmiana na:
%attr(755,root,root) %{_prefix}/lib64/kde3/videopreview.so

Powoduje, że się buduje ale w sumie to nie wiem jak to ma działać;) A
przynajmniej coś nie chce mi działać:/ Wchodzę do katalogu z filmami w
konquerorze, obciąża mi maksymalnie maszynę i żadnych efektów nie widzę:/

Jeszcze co do spec'a to przypuszczam, że ma być tu jakaś stała w
stylu %{_libdir} ale pojęcia nie mam bo nie mogę znaleźć jakiegoś dobrego
tutorialu na temat budowania specy. Czy przy okazji ktoś mógłby mi podesłać
jakieś linki do tutoriali bo na stronie PLD albo są stare albo jakoś nie mogę
znaleźć nic dobrego a nieraz podczas kompilacji zdarza się, że znajdę jakiś
drobny błąd który mógłbym pewnie łatwo naprawić i podesłać patch'a gdybym
tylko wiedział jak:/

--
Pozdrawiam, Kamil