kde-mplayerthumbs.spec

Piotr Budny piotr.budny w gmail.com
Wto, 11 Lip 2006, 22:54:22 CEST

Dnia wtorek, 11 lipca 2006 21:40, Kamil napisał:
[...]
> To raczej tak nie powinno wyglądać. Sztuczna zmiana na:
> %attr(755,root,root) %{_prefix}/lib64/kde3/videopreview.so

Mam nadzieję, że dorzucę speca już z ${_libdir}, wtedy powinno chodzić także
na x86_64 (sprawdzę to dokładnie jutro na amd64).

> Powoduje, że się buduje ale w sumie to nie wiem jak to ma działać;) A
> przynajmniej coś nie chce mi działać:/ Wchodzę do katalogu z filmami w
> konquerorze, obciąża mi maksymalnie maszynę i żadnych efektów nie widzę:/

Ja zainstalowałem, wchodzę do katalogu w którym są także filmy i generuje.
Prawy klik na pliku video, właściwości, podgląd coś pokazuje?
Jest jeszcze jedna poprawka, mianowicie domyślna ścieżka do mplayera32.
Sprawdź `mplayerthumbsconfig` i w razie czego zamień na mplayer.

Piotr Budny