[th] Co z /usr/share/icons/gnome/48x48/mimetypes

Fryderyk Dziarmagowski freetz w gmx.net
Sob, 29 Lip 2006, 15:22:56 CEST

--- Krystian Tomczyk <krystian w kamionek.net> wrote:

> Witam
> Zbudowałem sobie gramps.spec w th i przy instalacji dostaję:
> poldek:/all-avail> install gramps-2.0.10-1
> Przetwarzanie zależności...
> Zaznaczono 1 pakiet do instalacji:
> I gramps-2.0.10-1
> Need to get 3.5MB of archives. After unpacking 14.4MB will be used.
> Uruchamianie sudo /bin/rpm --upgrade -vh --root / --noorder --define
> _install_langs pl:pl_PL:en:en_US...
> błąd: Niespełnione zależności:
>         /usr/share/icons/gnome/48x48/mimetypes jest wymagany przez

od pakowania dodatkowych ikon jest hicolor-icon-theme. gnome-icon-theme
jest kompletnym zestawem i pakowanie tam czegokolwiek z zewnątrz jest
niepoprawne.
w th rpm nie pozwala na instalowanie pakietów z bezpańskimi katalogami.

--
Fryderyk Dziarmagowski