kernel-sound-alsa patch + broadcom wifi

Patryk Zawadzki patrys w pld-linux.org
Nie, 30 Lip 2006, 01:05:00 CEST

Witam,

Dostałem właśnie nowego laptopa, ASUS A6KM-Q015.

Mam z nim dwa problemy - pierwszy, to brak dźwięku. Jest na to łatka w
bugtrackerze ALSA, byłbym wdzięczny za dodanie i przebudowanie kernela.

https://bugtrack.alsa-project.org/alsa-bug/view.php?id=1898

Drugi to problem z wbudowaną sieciówką WLAN. To jest Broadcom 43xx, za
cholerę nie mogę jej odpalić poprawnie. ndiswrapper instaluje sterownik
i wykrywa kartę, ale próba załadowania go kończy się ostrzeżeniem, że
nie mógł zaalokować pamięci:

PCI: Unable to reserve mem region #1:2000 w febfa000 for device
0000:00:09.0

Moduł bcm43xx buduje się poprawnie (z softmac) i po załadowaniu pokazuje
mi urządzenie (eth0 - fuj, podatne na race condition przy ładowaniu
modułów przez udev i po każdym reboocie ma inny numerek), ale za żadne
skarby nie chce się dać przekonać do zobaczenia APka. Po ustawieniu
wszystkich parametrów przez iwconfig, pokazuje mi adres APka, ale siła
sygnału pozostaje na 0, a po jakimś czasie pojawia się w dmesgu
komunikat od softmaca o timeoucie w czasie autentykacji. Inne komputery
działają prawidłowo. AP to gówniany DLink 5xx.

Byłbym wdzięczny za pomoc (cokolwiek, choćby działający driver dla
ndiswrappera).

--
Patryk Zawadzki <patrys w pld-linux.org>
PLD Linux