kernel-sound-alsa patch + broadcom wifi

Patryk Zawadzki patrys w pld-linux.org
Nie, 30 Lip 2006, 08:49:02 CEST

Dnia 30-07-2006, nie o godzinie 02:21 +0200, sparky w ep09.pld-linux.org
napisał(a):

> iBooki górą !

Tylko cenowo mniej atrakcyjne ;). Niemniej planuję sobie kiedyś sprawić
jeszcze iBooka na G4, bo potrzebna mi 12" maszynka do noszenia w
plecaku.

> to chce jakiegoś logina
>
> dodam do kernel-desktop.spec jeśli dostanę patcha do ręki (:

Tam na dole jest link "guest access" - nie chciałem patcha okrajać z
kontekstu dyskusji.

> w iBooku mam AirPort'a 2, czyli to samo
>
> parę obserwacji:
>
> * nie zapomnij o firmware

To akurat próbowałem ripować z 4 różnych wersji sterownika bcmwl5

> * przed mieszaniem z czymkolwiek trzeba:
>   # ip link set ethX up
>   inaczej karta wciąż zostaje (przynajmniej częściowo) wyłączona,
>   przedtem była opcja WLAN_UPEARLY w rc-scripts do tego, teraz chyba
>   wyparowała

Też mi nie działa WLAN_UPEARLY, ip l s ethX up robię ręcznie.

> * kernel 2.6.17 ma już w sobie sterownik, i jest on znacznie lepszy niż
>   ten ze speca, ale nie chciało mi się go backportować więc lepiej
>   poprostu tego kernela używać

Bez sieci trudno przebudować kernel ;)

> * ta siła sygnału chyba nie chodzi, a przynajmniej jakoś dziwnie

Właśnie trafiłem na posta o tym po wysłaniu maila na listę.

Dowiedziałem się też, że po zmergowaniu z kernelem poprawiono błąd,
który objawia się początkowym ustawieniem APka na "Invalid".

> czyli ogólnie to proponuję nowy kernel spróbować, a najlepiej to
> kernel-desktop.spec zbudowany z --with laptop (:

Popróbuję, jak tylko będę mógł na sztywno go do netu wpiąć.

Dzięki.

--
Patryk Zawadzki <patrys w pld-linux.org>
PLD Linux