mozilla-thunderbird w Ac (STBR?)

Adam Gołębiowski adamg w biomerieux.pl
Pią, 9 Cze 2006, 17:20:49 CEST

On Fri, Jun 09, 2006 at 12:23:21PM +0200, Marcin Król wrote:

> Poszlo do pieca. Wczesniej nie poszlo bo:
> a) nie bylo STBR w changelogu
>
> b) nikt mi nie przyslal STBR innymi zrodlami komunikacji (nie wiem jak
> innym uprawnionym)
>
> c) nie uzywam thunderbirda wiec nie monitoruje jego stanu pod katem security
>
> Tak BTW, to jak wy, inni developerzy widzie sprawe security w Ac? Bo z
> mojego punktu widzenia wyglada to tak:
>
> - obecnie kazdy uaktualnia paczki ktorych uzywa, a i to nie zawsze
> - sporo osob uzywa HEAD/Th i na AC-branchu polozylo juz lage
> - nawet jak ktos cos poprawi to czesto osoby wladne do puszczania zlecen
> [...]

  revision 1.61
  date: 2006/06/02 21:28:52;  author: adamg;  state: Exp;  lines: +8 -4
  - updated to 1.5.0.4 (several security fixes)

za brak STBR sorry, mogło mi się wydawać, że przed przesunięciem brancha
coś jeszcze trzeba zrobić.

   PLD Linux developer    | Everybody needs some solid rock, I know I do.