mozilla-thunderbird w Ac (STBR?)

Marcin Król hawk w limanowa.net
Pią, 9 Cze 2006, 21:25:57 CEST

> Ale o jakich userach ty myślisz?

To byl przyklad :) Ot boje sie zeby nam drugie Ra nie wyszlo :)

> wolałbym tego uniknąć, ale jeśli wrzucanie potrzebnych mi poprawek do Ac
> będzie wymagało grzebania w Th, to sorry, nie mam na to czasu.

Wiem, ze masz racje. To byla tylko propozycja w ktorej chodzilo mi
_glownie_ o przenoszenie poprawek security z HEAD na AC-branch. Mi tez
jest na reke, ze moge zapomniec o istnieniu HEAD :)

> Inna sprawa, że ostatnio raczej buduję (a przy okazji poprawiam) z
> HEAD... bo to nadal w większości na Ac działa (AC-branch to może jednak
> była pomyłka)

Moze faktycznie troche sie z nim pospieszylem, ale coz, nie bede kasowal
przeciez teraz :) Poza tym wiekszosc specy ma HEAD i AC-branch na tej
samej rewizji tudziez moze/powinna miec tylko nikt nie przesunal.

> To co by mi pomogło ewentualnie synchronizować moje zmiany pomiędzy
> AC-branch i HEAD, to jakieś narzędzie, które by mi pokazywało jakie
> zmiany wprowadziłem ostatnio w jakich specach. Niestety, CVS nie wydaje
> się ułatwiać takiego zadania...

Ja czesto zagladam do swoich commitlogow w tym celu. Trzymam wszystkie
swoje wiadomosci z cvs-commit :)

M.