mozilla-thunderbird w Ac (STBR?)

Jacek Konieczny jajcus w jajcus.net
Pią, 9 Cze 2006, 18:29:30 CEST

On Fri, Jun 09, 2006 at 05:22:32PM +0200, Marcin Król wrote:
> W sumie masz racje, ale popatrz na to z innej strony. Przykladowo 90%
> developerow przechodzi na Th, AC-branch ich przestaje interesowac,
> grzebia tylko w HEAD. W Ac grzebie 5-10 osob. Userzy uciekaja na Th bo
> jest bardziej polatane od Ac. Wynik: powtorka z Ra - dystrybucja idzie
> do kosza praktycznie zaraz po wydaniu.

Ale o jakich userach ty myślisz? Ja i pewnie wielu innych jeszcze długo
nawet nie pomyślimy o instalacji Th na produkcyjnych maszynach
(wliczając stacje robocze, które służą nam do pracy a nie do zabawy z
PLD). Dla takich userów Ac jest istotne i przez jeszcze jakiś czas
będzie. I na pewno będzie miał kto łatać dziury w kluczowych pakietach.

> Poza tym mimo iz wszystko robimy w wolnym czasie pewne obowiazki juz
> mamy. Sprobuj commitnac speca, a nie commitnac patchy czy innych rzeczy
> niezbednych do zbudowania danej paczki :)

Weź pod uwagę to, że w momencie, gdy mniej kłopotliwe (mniej obowiązków)
będzie robienie własnego forka, zamiast poprawiania PLD, to ludzie
przesiądą się na własne forki -- na poprawiane przez siebie _Ac_. Ja
wolałbym tego uniknąć, ale jeśli wrzucanie potrzebnych mi poprawek do Ac
będzie wymagało grzebania w Th, to sorry, nie mam na to czasu.

Inna sprawa, że ostatnio raczej buduję (a przy okazji poprawiam) z
HEAD... bo to nadal w większości na Ac działa (AC-branch to może jednak
była pomyłka), a ręcznie buduję raczej to, czego w Ac nie ma, albo jest
w innej (istotnie) wersji -- nie będę wrzucał nowości do Ac tylko
dlatego, że sam potrzebuję.

To co by mi pomogło ewentualnie synchronizować moje zmiany pomiędzy
AC-branch i HEAD, to jakieś narzędzie, które by mi pokazywało jakie
zmiany wprowadziłem ostatnio w jakich specach. Niestety, CVS nie wydaje
się ułatwiać takiego zadania...

Pozdrowienia,
        Jacek