Problem z PCMCIA na jądrze 2.6

Krzysztof Mościcki stivi w kity.pl
Śro, 14 Cze 2006, 16:11:04 CEST

Witam.
Mam laptopa IBM ThinkPad 600E + karta sieciowa Edimax EP-4103DL włożona
w łącze PCMCIA.
Na kernel24-2.4.32-6 po uruchomieniu usługi pcmcia z pakietu
pcmcia-cs-3.2.8-6, w lspci pojawia się karta sieciowa i po podniesieniu
sieci wszystko śmiga jak trzeba.
Problem natomiast jest przy jądrach z serii 2.6, zarówno
kernel-grsecurity-2.6.14.7-5 jak i kernel-2.6.15.5-1, niezależnie czy
odpalam usługę pcmcia czy też zainstaluję udeva oraz pcmciautils w lspci
ani śladu sieciówki.

Na jądrze 2.4 aby ujrzeć siecówkę ładują się moduły:
pcmcia_core, yenta_socket, ds.
Na 2.6 ładowane są następujące:
pcmcia_core, rsrc_nonstatic, yenta_socket, firmware_class, pcmcia.

Dla porównania odpaliłem jeszcze Ubuntu Live oraz CentOS, na obu
widoczna była karta sieciowa, jądra odpowiednio 2.6.10 oraz 2.6.9 (lub
cos w tym stylu, piszę z pamięci).
Znacie może sposób na ten problem?

--
Pozdrawiam,