Problem z PCMCIA na jądrze 2.6

Michal Abramowicz ab_1 w abram.eu.org
Śro, 14 Cze 2006, 20:21:25 CEST

On Wed, Jun 14, 2006 at 04:11:04PM +0200, Krzysztof Mościcki wrote:
> Witam.
> Mam laptopa IBM ThinkPad 600E + karta sieciowa Edimax EP-4103DL włożona
> w łącze PCMCIA.
> Na kernel24-2.4.32-6 po uruchomieniu usługi pcmcia z pakietu
> pcmcia-cs-3.2.8-6, w lspci pojawia się karta sieciowa i po podniesieniu
> sieci wszystko śmiga jak trzeba.
> Problem natomiast jest przy jądrach z serii 2.6, zarówno
> kernel-grsecurity-2.6.14.7-5 jak i kernel-2.6.15.5-1, niezależnie czy

ogólnie mam kernel-grsecurity-2.6.14.7-5 + kernel-*pcmcia* do tego +
pcmcia*cs* (nazw nie chce mi się dokłądnie szukać) ale KERNEL składa się
z 2 pakietów, a o tym nie piszesz.

w /etc/sysconfig/pcmcia jest zakonfigurowane zeby ładował yenta_socket

działa to to z starymi dell'ami, nowym FU amilo pro v2060 i starym
nec p150(i586)

więc musisz jeszcze raz wszystko sprawdzić, u mnie
kernel-grsecurity-2.6.14.7-5 działa

pozdrawiam,
abram
--
Z punktu widzenia Rewolucji Światowej ludzie zasadniczo
dzielą się na dwie kategorie: na tych, którym trzeba